مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-06اجتماعي

 نرم افزار جامع مدیریت آب شهری در سبزوار به کارگیری شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: برای اولین بار در خراسان رضوی نرم افزار جامع مدیریت آب شهری در سبزوار به کارگیری شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: برای اولین بار در خراسان رضوی نرم افزار جامع مدیریت آب شهری در سبزوار به کارگیری شد.

حسین امامی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه کمبود آب شرب شهری سبزوار با هوشمندسازی شبکه توزیع آب مدیریت می شود، از کسری 300 لیتر آب بر ثانیه در این شهر خبر داد و عنوان کرد: این کمبود با هوشمندسازی شبکه توزیع آب مدیریت می شود.

وی خاطرنشان کرد: با به کارگیری نرم افزار جامع مدیریت آب شهری در سبزوار برای اولین بار در خراسان رضوی، مشکلات ناشی از کمبود و میزان گلایه مشترکان در این شهر به حداقل رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با بیان اینکه علاوه بر هوشمندسازی و مدیریت کاهش فشار شبکه در ساعات بامدادی، اجرای پروژه های تأمین آب پایدار در دستور کار قرار گرفته است، بر اصلاح دیدگاه حاکم بر مصرف و اقتصاد آب تأکید کرد و خواستار تغییر الگوی مصرف با توجه به شرایط موجود و واقعی سازی قیمت تمام شده استحصال و توزیع هر مترمکعب آب شد.

احداث باغ ویلاها یک چالش جدی در حوزه اجتماعی وی خاطرنشان کرد: احداث باغ ویلاها در بسیاری از نقاط شهرستان سبزوار به یک چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 نرم افزار جامع مدیریت آب شهری در سبزوار به کارگیری شد

 نرم افزار جامع مدیریت آب شهری در سبزوار به کارگیری شد